Search
Advertisement
December 2017
M T W T F S S
« Nov    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
  • Owoce biznesem polskich rodzin

    Sady i ogrody są świetnym źródłem dochodów dla polskich rodzin mieszkających na wsi, dziś pracujących w małych, nieefektywnych gospodarstwach. W regionie częstochowskim na prawie 60 tys. gospodarstw, aż blisko 70 proc. ma powierzchnię do 5 hektarów. Z takiego kawałka ziemi dochody są niewielkie. Zwłaszcza, że mamy tzw. gospodarstwa wielotowarowe, z, których ciężko jest się utrzymać …
  • Ogólne finanse

    Ogólne finanse na którą składają się czynniki ekonomiczne zawierające wydawanie oraz gromadzenie zasobów pieniężnych gdzie zaliczany jest przepływ pieniędzy i jego podział. Zbieranie następuje w postaci zwrotnej czyli pożyczki albo bezzwrotnej, a wydawanie możemy dokonywać za pomocą transferu albo dokonując zakupu produktu lub usługi. Ogólne finanse to także analiza związana z produkcją, konsumpcją indywidualną oraz …
  • Depozyty o charakterze pośrednim.

    Oferta bankowa nie pominęła również w swoich produktach osób zdeterminowanych do oszczędzania, lecz nie dysponujących znacznymi kwotami pieniężnymi (choć niektóre lokaty terminowe można zakładać od 100, czy 200 zł). Lokaty progresywne, a także konta oszczędnościowe posiadają tak zmienioną strukturę umowy w porównaniu z pośrednimi depozytami, że pozwalają na uzyskanie wyższego oprocentowania niż w przypadku rachunków …

Sztuczki stosowane przez bankowców.

Banki wykorzystują rózne formy promocjj po to by móc się utrzymać na rynku. Reklama przecież jest najlepszą promocją w telewizji, na bilbordach, banerach. Pamiętajmy jednak, że naginanie rzeczywistości zderzające się z lichwą stało się to jednak powszechne. Jak więc poznać oszustwo i nie dać się nabrać na perfekcyjnie przemyslanej reklamie. Wszyscy spotykamy się z róznymi ofertami banków. Kiedy widzimy reklamę, która gwarantuje nam, że dany kredyt będzie nas kosztować mniej niz bułka w sklepie spożywczym kazdego juz przestało dziwić. Większość ofert jest skierowana do pozyskiwania nowych klientów. Banki bardzo często wykorzystują mały pieniądz jesteśmy zapewniani, że możemy mieć coś prawie że za darmo. Kogo więc dziwi wysoka skuteczność promocji. Ludzie coraz częściej zaczynają dostrzegać, że taka reklama jest tylko i wyłacznie wabikiem. Każde działanie ma swoje finansowe uzasadnienie warto pamietać, że stracić możemy tylko i wyłacznie my czyli klienci.

Comments are closed.